dinsdag 3 februari 2009

Verras jouw baby met de Mijn Baby Valentijns-actie



Mijn Baby is één van de populairste nummers op mijn Jayh.NL promo-album, de track kwam deze week zelfs binnen in de FunX XChart, jouw stem telt mee dus bezoek de FunX site en stem op Mijn Baby! Thanks

Damsceaux Producties maakte bij dit juweeltje een mooie videoclip die nu te zien is op de Top Notch YouTube Channel. Voor een kijkje achter de schermen bekijk je natuurlijk even The Making of Mijn Baby.

Wil jij jouw eigen schatje in het kader van Valentijn verrassen? 30 fans van Mijn Baby maken kans op een aangepaste versie van het nummer om je liefje mee in het zonnetje te zetten. De hoofdprijs is een serenade van Jayh zelf bij jou en je vlam thuis, deze winnaar wordt vrijdag 13 februari bekend gemaakt bij FunX Weekend Wax.

Wat moet je doen?

Word lid van de Jayh Hyves, krabbel jouw naam en die van je vriend/vriendin in Jayh's gastenboek en vermeld dat je meedoet aan de Mijn Baby Valentijns-actie. De fans die hier en via FunX meedoen aan de actie worden binnenkort misschien wel verrast door een serenade van Jayh of een exclusieve versie van Mijn Baby, aangepast voor jou en je schatje!


PS Je kan meer verwachten van de mensen achter DR media. We zullen vaak verslag leveren van de stand van zaken van dit nieuwe entertainment bedrijf.