maandag 2 februari 2009

Eerste stagedag @ TEG


Vandaag was dan de dag aangebroken die me al lang bezig hield. Het is echt te nice dat ik hier ben beland. Dit was een van die bedrijven waarvan ik hoopte, maar niet zo snel had gedacht, stage te mogen lopen.

En zie daar, een opeenstapeling van toevalligheden en werklust brachten mij hier. Dus vandaag de dag afgetrapt met een kennismaking met de manier van werken en mijn beleid op het gebied van online marketing uitgestippeld.

Omdat ik spelenderwijs kennis wou maken met het CMS heb ik meteen Frans Duijts & de Urban database bijgewerkt van de site. Hopelijk dat het tot wat extra omzet zal resulteren.

Wekelijks verslag van mijn stage bij The Entertainment Group op KBIRI.

3 opmerkingen:

Mariek zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Mariek zei

Succass, kick some ass!

x

***** zei

thnx, lovely lady