zaterdag 31 januari 2009

Interview met Twan (Big2) door openstudio - kijk me kbiri representen



Ik doe de BUMA, STEMRA, SENA & andere music publishing papierwerk voor me gappies Twan & Willem. Tijdje geleden kwam ik even langs om te chillen en wat van die dingen te regelen voor hem.

En zo daar - was er een cameraploeg van studenten (Malcolm Duregger, Rik Vaessen, Vincent vd Zouwen & Sem Roelofsma) die de Open Studio doen in Amsterdam.

Leuk interview over Twan en zijn jeugd in Heiloo, Bergen en hoe alles zo gekomen is.

enjoy!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Lachen.

Farid zei

Twanorexia the Don Dada!

***** zei

@Farid hahahaha

Anoniem zei

wat een neppe gast!
Je ziet gelijk dat het geen Amsterdammer is, terwijl hij wel wil representen.

Maar goed, ik heb het gelijk door omdat ik hier geboren ben. Veel youngsters zullen er wel in trappen.

Ben geen hater, maar ik heb wel hate voor de neppers.

Latersszzz