zaterdag 31 januari 2009

Alles heeft een reden (Lancering van platform 9 februari)

Beste lezers en bezoekers,

Tijdens mijn enerverende trip naar Washington DC met Dhr Branson, kwam ik op het idee om de student van vandaag een platform te geven. Nog geen uur nadat ik uit het vliegtuig stapte, richtte ik het blog: "KBIRI.NL: Luxury Student Lifestyle - gettin' the most out of nothing" op.
Ik ben van mening dat de school en omgeving weinig stimulans geven tot het creëeren van je eigen persoonlijkheid/carrière. Zij zouden het juist moeten stimuleren om te vechten voor de hoogste plek die je wilt bereiken. Soms moet je op je bek gaan om een volgende keer juist beter te kunnen incasseren. Maar soms moet je je kop uitsteken om net even die laatste push te geven.

Verwacht interviews met mensen die hiervan het levende bewijs zijn, zoals; Henk Keilman, Jort Kelder, Casper Reinders, Hef, Prem, Rene van Dijk en hopelijk binnenkort ook Aad Ouborg & Raj Patel.

Maar ook nieuws, expedities, reports en specials, die je als jongvolwassene kunnen inspireren om meer te halen uit je schoolcarrière. Op je kont in de schoolbanken aankoeken levert weinig op. Het is goed om erop uit te gaan en te zoeken naar kennis, en ik (+ het team) zal mijn uiterste best doen de kennis die ik opdoe met jullie allemaal te delen.

En don't worry, het entertainment gehalte is ook dik in orde!!

Ik heb er zin aan!

Vriendelijke groet,

Omar Kbiri

0031 (0) 6 43 27 13 27

KBIRI.NL: LUXURY STUDENT LIFESTYLE gettin' the most out of nothing

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tof begin van je weblog. Ik kijk uit naar de interviews.

***** zei

;)

wacht maar af tot 9 feb


thnx