woensdag 28 januari 2009

Mijn stage bedrijf voor de komende 6 1/2 maand (heb er zin aan)



Waar linkedin toch niet allemaal goed voor is. Een tijd geleden moest ik op zoek gaan naar een stageplaats voor mezelf. Dus ik plaatste in verschillende groepen mijn post - IMM student zoekt stageplaats in de entertainment branche.

Her en der verschenen mogelijkheden, een hele mooie was bij Soundware recording studio aan de lijnbaansgracht te Amsterdam. Maar vervolgens kwam Bob vd Kolk via mijn linkedin inbox bij mij terecht en vroeg of ik soms interesse had in een stageplaats bij hem, voor de entertainment boekings portal http://www.boek-entertainment.nl/ (onderdeel van The Entertainment Group). Hier ga ik de online marketing voor mijn rekening nemen.

Na wat bedenktijd, ik vond de Recording Studio ook een leuke plek, koos ik voor The Entertainment Group. Omdat ik denk hier meer uit te kunnen halen betreffende ervaring, kennis & netwerk.

Maandag begint het, mijn stagebegleider is Mark Mozes - zoals Twan zou zeggen "Heb er zin aan!"

Geen opmerkingen: