zaterdag 18 oktober 2008

DIO - Rock & Roll (Vanaf november 2008 in de winkel! - Dutch)





Na wat snippets gehoord te hebben en laatst op stage in Paradiso DIO live gezien te hebben. Word deze man zijn debuut eentje om zeker te gaan checken. HQ music goede teksten- nice delivery en original shit.

Props naar Biggy 2 & Dio

Hier nog wat over het album:
Quote Dio's blog "Laten we om te beginnen het ff over gisteravond hebben; Wauuwww!!! “Op Volle Toeren” in de Paradiso. Het was echt heel erg hard, het was echt een toffe avond, en ik denk dat ik gister de langste crowdsurf heb geboekt.

Maar goed, backstage kreeg ik in één keer heel veel smsjes en van alle kanten te horen dat ik bij De Wereld Draait Door was, waarop ik antwoordde dat dat niet kon want ik was er nog nooit geweest, maar het bleek dus dat Giel Beelen himself in het programma het over mij had, en dat zeker niet op een slechte manier. Giel heeft een soort sampler van het album en gisterochtend verraste hij me al door te zeggen dat het het beste hiphop album is dat hij dit jaar heeft gehoord. Nou kon me dag eigenlijk niet beter (dacht ik), maar kijk ik vannacht ff de uitzending terug en zie ik dat Giel het album in zijn hand heeft en het wederom weer het album van het jaar noemt en ook nog ff een paar snippets draait, bij de Wereld Draait Door!!!!"


Check hier voor DWDD TV programma
http://www.diomusic.nl
http://www.theopposites.nl

Geen opmerkingen: